XX | Hero | VI24 | Stories | Tomato category

Історія - 18-04-2021

Успішне запровадження у вже переповненій категорії томатів

помідору на гілці сорту Papeletto RZ, що продається під торговою маркою Ruby Jewel, вдалося за останні чотири роки зайняти чітку позицію на полицях мережі магазинів роздрібної торгівлі бакалійними і гастрономічними товарами Sainsbury’s.

Продукти змагаються за місце у переповненій категорії помідорів у британських супермаркетах, але помідору на гілці сорту Papeletto RZ, що продається під торговою маркою Ruby Jewel, вдалося за останні чотири роки зайняти чітку позицію на полицях мережі магазинів роздрібної торгівлі бакалійними і гастрономічними товарами Sainsbury’s. Цьому результату слід завдячувати тяжкій праці компанії у Барнгемі Eric Wall Ltd, а менеджер з продажів Пол Фолкнер зараз працює над наступним кроком: заохотити більше молодих людей купувати їх продукцію.

Життєздатний помідор з відмінним смаком

“Найкращий з вирощуваних у Британії помідорів на гілці – саме це пропонує наша сімейна компанія. Ми вирощуємо п’ять сортів на загальній площі у 11,5 га. Чотири роки тому ми шукали новинку, щоб оновити асортимент стандартних сливоподібних помідорів – і ми знайшли його у випробувальній станції Рійк Цваан. Нам одразу дуже сильно захотілося поширити цей універсальний продукт. Наш замовник - Sainsbury’s – також був відкритий до цієї ідеї.”

“Спочатку ми почали продавати його локально, і за чотири роки продажі поступово розширювалися. Зараз ми постачаємо їх на всі склади Sainsbury’s у Великій Британії. Ми одержуємо багато позитивних відгуків від клієнтів. Їм подобається смак Ruby Jewel. Крім того, це дуже життєздатний помідор, тому що він зберігає свої властивості як у гарячих, так і холодних стравах. Він являє собою типову сливу за формою з товстою текстурою і середньою вагою 50 г. Це фантастична рослина, у тому числі з точки зору овочівника. Papeletto – це гарна, прибуткова культура.”

Прості рецепти

“Нам дуже хочеться розвивати свій успіх. В останньому сезоні мережа Sainsbury’s рекламувала помідори Ruby Jewel на плакатах всередині магазинів і у соціальній мережі Twitter. У майбутньому сезоні ми спробуємо привабити більше молодих людей до нашого продукту. За допомогою видань у торговельній мережі і простих рецептів ми хочемо дати їм уявлення про те, як вони можуть використовувати цей помідор для приготування.”

Справляє враження

“Рійк Цваан збирається підтримувати нас у цій рекламній діяльності. Під час маркетингової зустрічі з ними на території нашої компанії вони були вражені тим, що ми зробили, і були справді задоволені культурою і нашими результатами продажу. Кожен знає, як складно вивести на повністю сформований ринок справді новий продукт, який витримає на ньому, але з Ruby Jewel ми зробили саме це. Сподіваємося, що у нас буде можливість розвивати більше продуктів на основі сортів Рійк Цваан у майбутньому, щоб повторити цей успіх.”